ailee fans

ailee fans
 
ailee forever

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, توسط nazanin

.سلامی‌ دوباره خدمت تمامی‌ دوستان...(خیلی‌ خشک شد بی‌خیال این یکی‌)!!!

 

 

سلااااااامم چینگو‌های گرامی‌(حالا بهتر شد){#emotions_dlg.cool}

ترجمهٔ آهنگ‌i got a b.oy (snsd) رو اوردم

GG! آره آره، ما باید شروع کنم؟
UH-muh! نگاهی به او، نگاه کنید. چه اتفاقی برای او افتاده که او موهای خود را؟ نه؟
UH-muh! دوباره به او نگاه کنید، نگاه کنید! از سر تا پا، سبک او تغییر کرده است
چرا او کار را کرد؟ من کنجکاو به مرگ، به همین دلیل او را انجام داد؟ به من بگو

در هکتار در هکتار! اجازه بدهید خودم را معرفی کنم! در اینجا می آید مشکل! پیگیری پس از من!
اوه اوه اوه آره اوه، اوه، اوه آره اوه، شما واقعا چیزی دیگری!

او چه کسی است؟ مضحک
آیا می دانید که شما بیش از حد خود پسند است؟ او فکر می کند من به طور متوسط
آره، من حدس می زنم او واقعا او را دوست داشت!
به هیچ وجه! به هیچ وجه!
او بسیار زیبا و سکسی شد، آن را به خاطر او، درست است؟
من تقریبا او را از او پرسید که چه آرایش جدید خود بود

صدق و صفا، من آن را برای اولین بار دیده می شود
چشم ها، عمیق مثل یک جانور زخمی
من سرگیجه و تنها با صحبت کردن به او بود!
شما واقعا چیز دیگری! شما واقعا چیز دیگری!

اوه اوه اوه آره اوه، اوه، اوه آره اوه، شما واقعا چیزی دیگری!
اوه اوه اوه آره اوه، اوه، اوه آره اوه، شما واقعا چیزی دیگری!

Ayo! را متوقف کنید! اجازه بدهید من آن را قرار داده راه دیگری.

* من یک پسر، یک خوش تیپ! من یک پسر، یک نوع! من یک پسر پسر خوش تیپ، که در زمان تمام قلبم دوست دارم
من یک پسر، یک خوش تیپ! من یک پسر، یک نوع! من پسر پسر عالی، من باید واقعا برای او افتاده

آه، شاهزاده من! وقتی که میخوای منو نجات بده؟
آیا من را بلند اسلحه خود را و پرواز، مانند یک رویا سفید؟

من می خواهم، متعجب، فروپاشی روانی هستم! او می خواهد برای دیدن چهره بدون آرایش. من واقعا او را دوست دارید، می شود آن را درست به آن را نشان می دهد به او؟
آه! ! هرگز درست است؟ درست است؟
بیایید نگه دارید چه نیاز به نگه داشته شود، درست است! حق با شماست!
هرگز فراموش تا زمانی که همه از قلب خود شما را!

آه، آه، آه آره اوه، اوه، اوه آره اوه، حتی اگر من تمام شب بیدار موندن، آن را به اندازه کافی نیست، همه چیز همه چیز
آه، آه، اوه آره، آه، آه، آه آره اوه، بزرگترین علاقه ما، همه چیز همه چیز

گوش دادن به من، از همه شما او را می دانم، درست است؟ او کمی جوان است اما او کامل در داخل
گاهی اوقات او را به عنوان قابل اعتماد به عنوان یک اوپا، اما هنگامی که او عمل می کند جذاب است، او خیلی ناز

اوه اوه اوه آره اوه، اوه، اوه آره اوه، شما دیوانه، دیوانه
اوه اوه اوه آره اوه، اوه، اوه آره اوه، شما دیوانه، دیوانه
من واقعا عصبانی هستم، پسر من به من نظر نمی آید به عنوان یک دختر
باید چه کار کنم وقتی که من احساس نا امیدی؟ آیا من به او احساس حسادت؟ من خیلی ناراحت! چه می توانم بکنم؟
به هیچ وجه! به هیچ وجه!

را متوقف نیست! بیایید آن را برگشت به بخش 140

* تکرار

همیشه در کنار من، که شما آن را، که در کنار من است و گوش به من، شما، شما،
من خوشحالم آن را به عنوان در حال حاضر، همه چیز به علت کار خواهد کرد

* تکرار

من یک پسر، یک خوش تیپ!

 

lotfan nazar bedin!!!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


.: Weblog Themes By Pichak :.


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 289
بازدید کل : 73896
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • وی مارکت
  • تنگ نا